Ooblets
Ooblets to gra o rolnictwie, kolekcjonowaniu stworzeń i małomiasteczkowym życiu. Rozbuduj swoją farmę, zaprzyjaźnij się z mieszkańcami, wyhoduj tytułowe Ooblety i… zaszalej na parkiecie.