Operencia: The Stolen Sun - Explorer's Pack
Twoja osobista skrzynia skarbów z łupami z gry Operencia: PEŁNOMETRAŻOWA ŚCIEŻKA DŹWIĘKOWA: Wykonana przez wybitnego węgierskiego kompozytora Artura Grósza.