Orphans
Ale Victoria nie będzie sama w tej podróży. Dołączy do innych osieroconych dzieci, które w niewytłumaczalny sposób zostały zamknięte w złowrogich celach. Misja Victorii polega na zlokalizowaniu i uwolnieniu tych dzieci, z których każde ma unikalne zdolności kluczowe dla pokonania wyzwań, które przed nią stoją.
Ale niebezpieczeństwa wykraczają poza pułapki i zagadki. Victoria jest ścigana przez humanoidalne stworzenia, których jedynym celem jest pożarcie jej. Aby je powstrzymać, Victoria wykorzystuje otoczenie do odwracania uwagi za pomocą swojej procy, co ułatwia jej ucieczkę.