Orwell: Keeping an Eye on You
Orwell to nowy rządowy program bezpieczeństwa, który umożliwia śledzenie obecności online każdej osoby w Nation. Pozwala monitorować prywatną komunikację i daje dostęp do wszystkich komputerów. Żeby zachować prywatność obywateli, ludzcy badacze sprawdzają znalezione przez system Orwell dane i decydują o tym, jakie informacje należy przekazać siłom bezpieczeństwa, a jakie odrzucić.
Jesteś pierwszą osobą na stanowisku badacza w systemie Orwell, wybraną spośród tysięcy kandydatów. I kiedy atak terrorystyczny wstrząśnie Bonton, stolicą Nation, system Orwell – i Ty – natychmiast zostajecie wystawieni na próbę. Zaczynając od śledzenia jednej osoby, pomożesz siłom bezpieczeństwa poszerzyć dochodzenie i stworzyć siatkę potencjalnych sprawców.
Ale czy to na pewno terroryści? Co informacje, które ujawniasz systemowi Orwell, o nich mówią? Co jeśli dowiesz się o nich czegoś, czego nie wyjawiają nawet swoim bliskim? Jaka jest prawdziwa cena utrzymania bezpieczeństwa, jakiego pragnie Nation?
Służby bezpieczeństwa poznają i zareagują tylko na informacje, których im dostarczysz. To Ty decydujesz, co pokazać, a czego nie. I wpływasz na to, jak podejrzani są postrzegani.
Znajdź terrorystów, żeby obywatele Nation mogli spać spokojnie z wiedzą, że system Orwell czuwa.
Orwell zawiera w wielu momentach rozgrywki nieprzyzwoite słowa oraz treści dla dorosłych, które nie nadają się dla młodszych graczy.