Out of Words
Odnajdź swoje zagubione głosy w przygodowej grze kooperacyjnej. Razem ze znajomym, w międzyplatformowym trybie kooperacji online lub lokalnym, eksploruj dzikie, kolorowe królestwo Vokabulantis jako Kurt i Karla w opowieści o tym, jak po raz pierwszy trzymali się za ręce. Wszystko, co widzisz, jest tworzone ręcznie.
Od lalkarzy po programistów i poetów: oto wyjątkowy zespół developerów gier stojący za Out of Words. Uznany poeta Morten Søndergaard, współtwórcy WiredFly i Kong Orange starannie zaprojektowali i stworzyli każdą postać poklatkową, środowisko i mechanikę kooperacji, aby opowiedzieć niezwykle ludzką historię.
Rozwiązuj zaprzeczające prawom fizyki zagadki w starożytnych katakumbach i wykonuj śmiałe akrobacje wśród glinianych wieżowców Nounberg. Out of Words to podróż dla dwojga, a ta przygoda będzie wymagała współpracy, komunikacji i idealnego wyczucia czasu między tobą i twoim towarzyszem gry.
Stawką jest świat – a także wasza relacja. Kurt i Karla zostają uwikłani w bitwę o przyszłość Vokabulantis i ich przyjaźń. Odkrywajcie magię i niebezpieczeństwa świata Vokabulantis oraz miłości. Kurt i Karla mogą uratować tę krainę czarów – ale jakim kosztem?