Outlast 2
Sullivan Knoth i jego zwolennicy przygotowują się na udręki końca czasów w Temple Gate, mieście ukrytym przed cywilizacją, położonym w głębokiej dziczy.
Outlast 2 to kontynuacja cieszącej się uznaniem gry survival horror, Outlast. Akcja gry osadzona jest w tym samym świecie, co pierwsza część, ale z innymi postaciami i inną scenerią. Outlast 2 to nowa, pokręcona podróż w głąb ludzkiego umysłu i jego mrocznych sekretów.
Outlast 2 przedstawia Sullivana Knotha i jego zwolenników, którzy opuścili nasz niegodziwy świat, by stworzyć Temple Gate, miasto położone w głębokiej dziczy i ukryte przed cywilizacją. Knoth i jego banda przygotowują się na udręki końca czasów, a Ty jesteś w samym środku akcji.
Wcielasz się w rolę Blake'a Langermanna, kamerzysty pracującego dla swojej żony Lynn. Jesteście dziennikarzami śledczymi gotowymi podjąć ryzyko i zagłębić się w historie, których nikt inny nie ośmieli się dotknąć.
Śledztwo zaprowadziło was daleko w głąb pustyni w Arizonie, do odległej ciemności, której nikt nigdy nie odkrył, i do rozkładu tak zupełnego, że szaleństwo pozostaje jedyną rozsądną opcją.