OUTRIDERS
Dzięki rozbudowanej fabule i zróżnicowanemu światowi zostawisz za sobą slumsy First City, a następnie przemierzysz lasy, góry i pustynie w poszukiwaniu tajemniczego sygnału.
Połączenie dynamicznej strzelaniny z potężnymi mocami i stale rosnącym arsenałem dziwnych broni oraz sprzętu zapewni w grze „OUTRIDERS” wiele godzin rozgrywki, prosto od twórców najlepszych strzelanek ze studia People Can Fly.
Podczas gdy ludzkość będzie wykrwawiać się w okopach planety Enoch, ty musisz wyruszyć na jej powierzchnię i odnaleźć tajemniczy sygnał, który może ocalić tych nielicznych, którzy jeszcze przetrwali. Jeśli przetrwasz, ostatecznym sprawdzianem będzie starcie z potężnym Ereshkigalem.
Wybierz jedną z czterech różnorodnych klas z unikalnymi zdolnościami, by znaleźć własny styl gry. Możesz zabijać wrogów jako manipulant, spopielać ich jako piromanta, siać spustoszenie w walce wręcz jako niszczyciel lub w walce dystansowej jako tajemniczy technomanta, mistrz ciężkiego uzbrojenia.
Sprawdź swoje umiejętności w Ekspedycjach: 18 dopracowanych poziomach w końcowym etapie gry zawierających wyjątkowe mechaniki i wyzwania. Jeszcze większe okropieństwa czekają w próbie Tarya Gratar, ogromnym lochu pełnym brutalnych bossów.