Overcooked! 2
Overcooked powraca z dokładką nowych, ekscytujących wyzwań gastronomicznych! Wróćcie do Onion Kingdom i zbierzcie zespół kucharzy, grając w trybie współpracy dla maksymalnie czterech graczy – klasycznym lokalnym lub online. I nie puszczajcie fartuchów... czas znów uratować świat!
Już raz uratowaliście świat przed nienasyconymi potworami. Teraz pojawiło się nowe zagrożenie – czas wrócić do kuchni i poskromić głód Unbread!
Podróżujcie po świecie, przyrządzając nowe przepisy na każde podniebienie – w tym sushi, ciasta, hamburgery i pizze.