Overcooked! 2 – Gourmet Edition
Overcooked! 2 Gourmet Edition serwuje graczom komplet dań tej chaotycznej zabawy w gotowanie z Overcooked! 2 – grą podstawową i wszystkimi dodatkami. Gotujcie sami lub ze znajomymi, podróżując przez Onion Kingdom i opanowując ponad 20 przepisów na 130 skwierczących poziomach.
Overcooked! 2 Gourmet Edition serwuje graczom komplet dań tej nagradzanej chaotycznej zabawy w gotowanie z Overcooked! 2 – grą podstawową, wszystkimi dodatkami, aktualizacjami i pakietami kucharzy.
Wróćcie do Onion Kingdom i zbierzcie zespół kucharzy, grając w trybie współpracy dla maksymalnie czterech graczy – klasycznym lokalnym lub online. I nie puszczajcie fartuchów... czas znów uratować świat!
Na 12 nowych poziomach przygotujemy kebaby i smoothie. Dołączą do nas egzotyczny kucharz-papuga oraz zwinny i ostry jak papryczka kucharz z wyspy. Twoim zadaniem będzie utrzymać temperaturę grilla i przygotować myjkę — talerze się same nie umyją!
Trzeba narąbać drewna, aby ogień pod kuchnią trzaskał wesoło, gdy kucharze będą przygotowywać pożywne śniadania i piec pianki na 15 nowych poziomach w koronach drzew i obozowiskach. Tylko wspólny trud drużyny kucharzy z plecakami pełnymi składników pozwoli zaspokoić głód strudzonych biwakowiczów.
Ten dodatek obejmuje zupełnie nowy tryb hordy, w którym gracze muszą wspiąć się na wyżyny swoich kulinarnych umiejętności, aby odeprzeć kolejne fale żarłocznych nieumarłych składników.
Ich zadanie polega na serwowaniu wyjątkowo głodnym klientom tac z potrawami kuchni fusion, z dodatkiem orzeźwiających napojów.