Overpass Yamaha Special Pack
Pakiet Yamaha Special Pack zawiera dwa pojazdy zbudowane specjalnie na potrzeby wyścigów. Zdobądź quad Yamaha YFZ450R SE oraz pojazd buggy Yamaha YXZ1000R przygotowany przez firmę S3 Power Sports.