Override 2: Super Mech League
Walcz w turniejach mechów i wznieś się na wyżyny swoich umiejętności, dążąc do zostania najlepszym ze wszystkich pilotów. Wybierz swój własny sposób na grę w jednym z wielu trybów — takich jak 1v1, 2v2, free-for-all, Xenoswarm, King of the Hill i inne — oraz odblokuj całe mnóstwo przedmiotów kosmetycznych i dodatków dla wybranego przez siebie mecha.