Oxygen Not Included
Oxygen Not Included to symulator kosmicznej kolonii. Głęboko w środku kosmicznej asteroidy Twoja pracowita załoga będzie musieć zapanować nad nauką, stawić czoła dziwacznym nowym formom życia i wykorzystać niesamowitą technologię obcych, by przetrwać — a może nawet się rozwinąć!