Panic Room. House of Secrets
"Pokój paniki: Dom tajemnic" to gra" ukryty obiekt". Poruszając się po starej rezydencji, będziesz musiał rozwiązać wiele zagadek. Tylko na końcu swojej drogi możesz naprawdę zrozumieć prawdziwą cenę wolności.