Pathfinder: Wrath of the Righteous - Enhanced Edition
Podczas swoich podróży trafiasz do świata Worldwound, gdzie z otwartych wrót Otchłani wypełzło parszywe zło. Przez ponad sto lat wszystkie sąsiednie krainy dzielnie zwalczały zło, jednak ich wysiłki okazały się bezskuteczne.
Korzystając z nieskrępowanych niczym możliwości kreacji postaci z pierwszej edycji Pathfinder, utwórz dowolnego bohatera. Możesz wybierać spośród 25 klas, 12 ras, tysięcy czarów, zdolności i umiejętności.
Z wrogami możesz walczyć w dwóch trybach – w czasie rzeczywistym i w turowym. Tryby możesz zmieniać w dowolnym momencie i przyspieszyć walki lub spowolnić akcję i chwycić oddech. Niepowtarzalne zasady Pathfinder pozwalają na wykonywanie złożonych działań bitewnych i prowadzenie walk np. z grzbietu wierzchowca. Korzystaj z nich mądrze!
Ponad 10 towarzyszy czeka, aby dołączyć do ciebie, więc zdobądź ich zaufanie i szacunek, a pójdą za tobą w ogień. Jednak gdy zajdziesz im za skórę, lepiej będzie, jeśli wasze drogi się rozejdą.
Aby oczyścić krainę z demonicznej plagi, będziesz potrzebować znacznie więcej niż tylko drużyny poszukiwaczy przygód. Przejmij dowodzenie nad armią krucjat i poprowadź ją do zwycięstwa – zarówno jako strateg, kontrolujący bitwę z góry, jak i dowódca polowy, w nowym taktycznym trybie walki.
Poznaj dziewięć niepowtarzalnych Ścieżek Mitycznych i niesamowite umiejętności, które wpłyną na twoje dalsze losy. Twoje decyzje mogą zmienić cię w niebiańskiego Anioła, wściekłego Demona, potężnego Liszego, przebiegłego Szachraja, Aeona nie z tego świata, buntowniczego Azatę, mądrego Złotego smoka lub w nieposkromiony Rój Który Chodzi. Możesz też pozostać zwykłym śmiertelnikiem, który kiedyś stanie się żywą Legendą.