Pathfinder: Wrath of the Righteous – The Lord of Nothing
The Lord of Nothing to piąty dodatek premium do gry Pathfinder: Wrath of the Righteous, kończący historię z drugiego dodatku DLC, Through the Ashes. Odkryj wyjątkowe, nieznane dotąd lokacje, zawrzyj nowe znajomości i zmierz się z potężnym władcą demonów, aby doprowadzić historię Sendri i Rekartha do długo oczekiwanego finału. Wynik twojej przygody – i los postaci – zależą wyłącznie od ciebie i twoich wyborów. W końcu w DLC znajduje się ponad pięć unikalnych zakończeń.
W dodatku DLC The Lord of Nothing twoim zadaniem jest przetrwać pośród mroźnych krain, odkryć sekrety tajemniczej wieży czarodzieja, pomóc Kellidom w kwitnących jaskiniach, a nawet zagłębić się w Płaszczyznę Cienia! Nie musisz tego robić w pojedynkę: gdy będziesz stawiać czoła złu rozprzestrzeniającemu się w odległych zakątkach Golarionu, dołączą do ciebie anielica z Sarenrae o tragicznej przeszłości oraz urzekający nowy towarzysz, android. I nie myśl, że pominięto twojego dowódcę – nowe zadanie i loch będą dostępne do ukończenia w piątym rozdziale gry podstawowej.
Kontynuuj swoją podróż postacią z dodatku DLC Through the Ashes lub stwórz nową: czeka na ciebie 15 nowych archetypów, nowe zaklęcia i nowe cechy. Wszystkie te elementy będą również dostępne w głównej kampanii podczas tworzenia nowej postaci lub przy resetowaniu jej postępów.