Patron - Mare Nostrum
Zasiedl wyspy "Mare Nostrum" w zupełnie nowym DLC do gry Patron! Nowe mapy, budynki, zasoby i łańcuchy produkcyjne czekają na Ciebie, abyś wykorzystał je przy rozbudowie swojej prężnie rozwijającej się kolonii na Morzu Śródziemnym.