Dołącz do Psiego Patrolu i Rexa w wielkich misjach na Dinowyspie. Twórz stylówki, graj w minigry ze znajomymi i nie tylko.
Wyrusz na wielkie misje ratunkowe, gdzie towarzyszy ci Chase, Marshall, Rubble, Skye, Rocky i Zuma. Badaj równiny dinozaurów i opiekuj się nimi w Paleocentrum. Przemierzaj wybrzeża i dżunglę, by odkrywać przedmioty kolekcjonerskie.
RATUJ DINOZAURY: Pomóż zagubionym dinozaurom odnaleźć drogę do ich rodzin i zaopiekuj się nimi w Paleocentrum.
AKCJA PEŁNA SKAMIELIN: Aktywuj unikatowe umiejętności szczeniaka, by pokonać przeszkody i chaos Humdingera.
ZBADAJ DZICZ: Odkryj równiny dinozaurów, wybrzeża z ukrytymi jeziorami, dżunglę tropikalnych owoców i kryształowe jaskinie w wulkanie.