PAYDAY 2
PAYDAY 2 to pełna akcji strzelanka w trybie kooperacyjnym dla czterech graczy, która po raz kolejny pozwala graczom przywdziać maski oryginalnej ekipy PAYDAY (Dallas, Hoxton, Wolf i Chains) podczas ich wizyty w Waszyngtonie w celu dokonania epickich zbrodni.
Sieć CRIME.NET w epickiej grze PAYDAY oferuje szeroki wybór dynamicznych kontraktów, a gracze mogą wybrać, na co mają ochotę, od drobnych napadów na sklepy spożywcze czy porwań, po cyberprzestępczość na dużą skalę czy opróżnianie głównych skarbców bankowych. Jeśli już jesteś w Waszyngtonie, może załatwisz przy okazji kilka politycznych spraw?
– Dostosuj swoje umiejętności – W miarę postępów gracze mogą inwestować w umiejętności na pięciu specjalnych drzewkach: Mastermind (mózg), Enforcer (egzekutor), Ghost (duch), Technician (technik) i Fugitive (uciekinier). Każdy rodzaj zawiera rozbudowane drzewko, które pozwala opanować powiązane umiejętności i sprzęt. Opcje można mieszać i dopasowywać, aby stworzyć perfekcyjnego rabusia bankowego.
– Więcej masek niż kiedykolwiek wcześniej – PAYDAY 2 zawiera zupełnie nowy system masek, dający graczom możliwość tworzenia własnych unikalnych masek z dowolnymi wzorami i kolorami, co zapewnia miliony różnych kombinacji.