PAYDAY 3: Chapter 1 - Syntax Error
Pakiet Błąd składniowy – Rozdział 1 zawiera trzy DLC, na które składają się napad, pakiet broni i pakiet strojów. Teraz zawiera także pakiet kaznodziei, pakiet włóczęgi i skórkę wyspa.