PAYDAY 3: Napad Odbicie Houstona
W napadzie Odbicie Houstona musisz przerwać trwający proces rabusia-weterana Houstona i wydostać go na wolność. Napad jest również dostępny w ramach pakietu Odbicie Houstona.