PAYDAY 3: Pakiet strojów Odbicie Houstona
Pakiet strojów Odbicie Houstona pozwala ci wcielić się w każdą ważną rolę podczas rozprawy sądowej, wybrać stronę i włamać się, aby wydostać na wolność tego rabusia-weterana. Pakiet ten jest również dostępny w ramach pakietu Odbicie Houstona.