PHAGEBORN: Online Card Game
Wciągająca gra karciana online łącząca bogatą i porywającą fabułę z głęboką i strategiczną rozgrywką. Twórz potężne talie w synergii z wybranym awatarem, unicestwiaj wrogów i decyduj o losie wszechświata!