PSO2:NGS – Sonic Collab: Suits/C-Space Pack
– Postać na obrazku może posiadać pewne przedmioty, które nie są zawarte w tym pakiecie.
– Przedmioty dostępne w tym pakiecie są takie same jak przedmioty w pakiecie Sonic Collab: Suits/C-Space Pack sprzedawanym z poziomu gry, w sklepie AC Shop.
– Przedmiotów zawartych w tym pakiecie można użyć wyłącznie w grze Phantasy Star Online 2 New Genesis. Nie można z nich korzystać w innych grach – łącznie z japońską wersją gry.
– Do korzystania z tej zawartości wymagana jest gra Phantasy Star Online 2 New Genesis. Jeśli dostępna jest do niej nowa łatka, to skorzystanie z zawartości wymaga zaktualizowania gry do najnowszej wersji.
– Jeśli jest to Twój pierwszy zakup, może minąć do 24 godzin, zanim zawartość pojawi się w grze. Jeśli minęło ponad 48 godzin, a zakupiona zawartość nadal nie pojawiła się w grze, prosimy o kontakt poprzez oficjalną witrynę internetową Phantasy Star Online 2 New Genesis.