Phantom Brigade
Phantom Brigade to hybryda strategii turowej z elementami taktycznego RPG w czasie rzeczywistym i bogatym systemem modyfikacji, w której gracz sam kreuje swoją historię. Za pomocą ostatniego sprawnego oddziału mechów musisz przejąć wyposażenie i placówki wroga, aby wyrównać szanse w walce. Zmierz się z przeważającymi siłami wroga i poprowadź oddział Phantom Brigade w rozpaczliwej próbie odzyskania rozdartej wojną ojczyzny.