Pinball FX – Crypt of the NecroDancer Pinball
Sprawdź swoje umiejętności na stole łączącym pinball i rytm. Znajdziesz tu wariacki klimat i niesamowitą muzykę rodem z tej popularnej gry roguelike. Jeszcze raz powstrzymaj NecroDancera i machaj łopatkami flipera, aby pokonać bossów i zdobyć Golden Lute.