PixelJunk Scrappers Deluxe
Wciel się w rolę Złomiarzy (Scrappers), ekipy robotów-śmieciarzy sprzątających brudne miasto w niedalekiej przyszłości. Zamiataj ulice w pojedynkę lub utwórz drużynę z nawet 4 innymi graczami.
W Junktown czas to pieniądz, więc sortuj śmieci i rzucaj je członkom drużyny, aby zmaksymalizować wydajność i zdobyć większe nagrody.
Zbieranie śmieci to tylko część Twojej pracy! Robotyczni rywale będą atakować i przeszkadzać, więc musisz szybko się ich pozbyć ich, by zrealizować wyznaczony plan. Praca zespołowa to klucz do maksymalizacji wydajności, zdobycia najlepszych wyników oraz odblokowania nowych postaci i opcji personalizacji.
PixelJunk Scrappers Deluxe to najnowsza gra od Q-Games, twórców legendarnej serii PixelJunk, Star Fox Command, X-Returns i wielu innych kultowych tytułów!