Dziecię Zeusa! Pokonaj najpotężniejsze bóstwa greckiego panteonu i zajmij należne ci miejsce na szczycie Olimpu. Naucz się władać błyskawicami i zalewać ziemię morzem ognia. Przywołaj bohaterów, by pomogli twojemu ludowi, oraz plagi, by zdziesiątkowały wroga.
Zagraj w kolejną wspaniałą grę polegającą na „zabawie w boga” stworzoną przez twórców Black & White i udowodnij, że zasługujesz na miejsce wśród najpotężniejszych bóstw.
W grze Populous 2 masz do swojej dyspozycji jeszcze więcej niesamowitych mocy, dzięki którym przejmiesz władzę nad ziemią, wiatrem, wodą, ogniem, roślinnością i – co chyba najważniejsze – ludźmi. Chroń swoje najważniejsze osady straszliwymi trzęsawiskami, twórz śmiercionośne tornada lub otocz główne zabudowania wroga pięknym lasem... po czym go podpal.
Odyseusz, Herakles, Perseusz i wielu innych czeka na twoje rozkazy – każdy ze swoją niepowtarzalną specjalną zdolnością. Pobłogosław ich swoją łaską i wykorzystaj dobrze ich umiejętności, aby pokonać wroga.