Port Royale 4
W grze „Port Royale 4” obejmujesz pieczę nad kolonią jako młody i ambitny gubernator, który chce się przekonać, ile wysiłku trzeba włożyć, żeby z małej osady stworzyć tętniące życiem miasto handlowe.