SDK do tworzenia modyfikacji Post Scriptum
Post Scriptum to pierwszoosobowa strzelanka z elementami symulacji, która oferuje autentyczne doświadczenie bojowe w czasie II wojny światowej. Główne atuty gry to wierność faktom historycznym, duże starcia i pełen wyzwań pola bitwy, które wymagają świetnego zgrania, komunikacji i pracy zespołowej.
SDK Post Scriptum to ograniczona wersja Unreal Engine 4 Editor, przy pomocy której członkowie naszej społeczności modderów mogą tworzyć własne modyfikacje Post Scriptum.
Modyfikacje utworzone przy pomocy SDK do tworzenia modyfikacji można przesłać do Warsztatu Steam i używać w Post Scriptum.