Pakiet Dante „Beast Mode” Jefferson
Poluj jako Dante „Beast Mode” Jefferson – postać o charakterystycznym wyglądzie i głosie legendarnego futbolisty Marshawna Lyncha. Pakiet zawiera płatną skórkę „Fireteam” wraz z wariantami kolorystycznymi pancerza oraz wczesny dostęp* do nowej niszczycielskiej broni, wyrzutni rakiet („Rocket Launcher”), która doda „Bestii” pazurów.