Edycja Cyfrowa Deluxe
Poznaj losy ocalałych, którzy postanowili odwrócić role i zapolować na Predatora. Ta 120-stronnicowa kolekcja zawiera epizody 1—5 komiksu Predator: Hunters.
Predator: Hunting Grounds to wciągająca, asymetryczna strzelanka wieloosobowa* z akcją osadzoną w ostępach lasów tropikalnych Ameryki Południowej, w których Predator poluje na wyjątkowo niebezpieczną zwierzynę. Graj jako członek elitarnej, 4-osobowej drużyny ogniowej i spróbuj wykonać powierzone Wam zadanie, nim dopadnie Cię łowca z innej planety. Bądź też wciel się w Predatora i skorzystaj z różnorodnego arsenału zabójczych broni, by upolować pozostałych graczy jednego po drugim.
Wkrocz do wirtualnego świata, w którym wiernie odtworzono nastrój i charakterystyczne elementy uniwersum Predatora. Dzięki technologii Unreal Engine akcja przenosi się z ekranów kin na monitor Twojego komputera, zabierając graczy na misję u boku zuchwałych żołnierzy przemierzających bujnie porośniętą dżunglę. Rozbłyski światła w koronach drzew i złowrogie odgłosy kliknięć wskazują, że komandosom przyjdzie zmierzyć się z wyjątkowo morderczym przeciwnikiem. Na wielbicieli Predatora czekają nieodzowne elementy uniwersum, w tym zapadający w pamięć motyw przewodni, odbijająca światło sylwetka zamaskowanego łowcy czy jego technologia termowizyjna, ale też zupełne nowości.
Jako żołnierska elita członkowie drużyny ogniowej mają do dyspozycji najnowocześniejszy arsenał, na który składają się pistolety, karabiny szturmowe, strzelby, granaty oraz broń ciężka. Każdy żołnierz może dostosować swoje uzbrojenie. Z kolei niezrównane uzbrojenie Predatora umożliwia mu polowanie z użyciem działka plazmowego, teleskopowej włóczni, dysku do rzucania, ostrzy nadgarstkowych, łuku Yaujta i nie tylko.
Strefy konfliktu w Ameryce Południowej są zdradliwe i porośnięte wysokimi drzewami oraz gęstymi zaroślami. Nad brzegiem stoją zabudowania, których strzegą dobrze ukryci partyzanci. Zróżnicowane otoczenie pozwala drużynie ogniowej zbliżyć się do celu na kilka sposobów — może poruszać się ławą lub rozdzielić na kilka mniejszych grup. Predator polega z kolei na poruszaniu się pośród koron drzew, skradając się wśród gałęzi i tropiąc ofiary z nadludzką szybkością.