Rare Bundle
Kup pakiet Rare Bundle, aby otrzymać wczesny dostęp do gry Predecessor, a także 29 bohaterów, 2 wyjątkowe skórki oraz unikalne nagrody, które można zdobyć podczas fazy wczesnego dostępu.