Prince of Persia: The Lost Crown
Poznaj przeklęty świat inspirowany starożytną Persją, pełen ponadczasowych miejsc, i zwiedzaj liczne, szczegółowo odwzorowane obszary, każdy z własną atmosferą, cudami i niebezpieczeństwami.
Zanurz się w fantastycznym świecie mitów perskich w tej intrygującej i wyjątkowej opowieści. Wytężaj głowę, by rozwiązywać zagadki, znajdować ukryte skarby i wykonywać zadania, dzięki którym dowiesz się więcej o tym spaczonym miejscu.