„Prince of Persia: The Lost Crown” – Kompletny zestaw ulepszeń
Jeżeli masz już standardową wersję gry, rozszerz swoje możliwości w docenionej przez krytyków grze w stylu metroidvania dzięki kompletnemu zestawowi ulepszeń.