Mask of Darkness to DLC fabularne, które rozbudowuje sagę Sargona o nowy, ekscytujący rozdział.
Poznaj nową opowieść o Radjen, zabójczyni Nieśmiertelnych, która uwięziła Sargona w swoim pałacu umysłu, koszmarnym wymiarze stworzonym za pomocą czarnej magii.
Zanurz się w nowym świecie zrodzonym z duszy i mrocznej przeszłości zabójczyni cieni. Odkryj cztery zaskakujące, surrealistyczne lokacje, w których natrafisz na ponad dziesięć zupełnie nowych rodzajów elementów platformowych, w tym zabójcze pułapki i bezlitosne mechanizmy. Między scenami platformowymi zmierzysz się z sześcioma nowymi archetypami wrogów z innego świata, zaczerpniętymi z surrealistycznych snów Radjen, a także z trzema niesamowitymi bossami. Żeby ich pokonać, korzystaj z nowo poznanych zdolności bojowych.
Poznaj tajemnice kryjące się za Mask of Darkness, zakopane głęboko w umyśle Radjen!