Prince of Persia: The Two Thrones Standard Edition
Wybierz swój sposób na zabijanie: opanuj rozszerzony system walki Free-Form Fighting, aby niszczyć wrogów w swoim własnym stylu – możesz dusić ich z daleka dzięki śmiercionośnemu łańcuchowi lub zaskakiwać niezwykłą prędkością Twoich morderczych ruchów. Wybór należy do Ciebie.
Walcz swobodnie w miejskim środowisku: zdominuj wrogów na niebezpiecznych dachach, kryj się przed zabójcami na chaotycznych ulicach i wciągaj prześladowców w zasadzki.
Manipuluj czasem, by zaskoczyć wrogów: przeprowadzaj potężne ataki przeciwko całym armiom, spowalniając lub cofając czas, albo zaskocz je, używając niektórych z nowych mocy Piasków Czasu.