Prince of Persia: Warrior Within – Standard Edition
Ścigany przez Dahakę, nieśmiertelne wcielenie Losu żądne boskiej zemsty, Książę wyrusza na szlak pełen rzezi i tajemnic, by przeciwstawić się z góry przesądzonej śmierci. Jego podróż wiedzie do serca piekielnej twierdzy na przeklętej wyspie, będącej siedliskiem największych ludzkich lęków.
Określ własny styl walki dzięki systemowi Free-Form Fighting: nowy, rozbudowany system walki pozwoli Ci toczyć starcia bez żadnych ograniczeń. Wykorzystaj otoczenie, broń i samych przeciwników, aby opracować swój własny, niepowtarzalny styl. Ponadto strategiczny system ataku bronią dystansową pozwala na stosowanie różnych taktyk walki na odległość.
Doświadcz epickości: czekają na Ciebie długie godziny akcji i walki o przetrwanie, w tym różne zakończenia i ponad 50 broni do znalezienia i opanowania.
Poznaj brutalny podziemny świat: zbadaj i podbij przeklęte podziemia na wyspie, będące wylęgarnią najbardziej okrutnych, nieustępliwych przeciwników, jacy dręczą ludzkość.
Zmierz się ze śmiertelnie niebezpiecznym, uwodzicielskim złem: przetrwaj nikczemność Cesarzowej (Empress) – zniewalającej łotrzycy posiadającej moc naginania ludzkich umysłów do swej woli. Ta mroczna syrena podziemi włada legionami potworów.