Puppet House
Puppet House, to przygodowa gra logiczna z elementami horroru i escape roomu. Wciel się w rolę detektywa Ricka, który bada serię tajemniczych zniknięć okolicznych mieszkańców. Wszystkie tropy prowadzą do opuszczonego domu brzuchomówcy, pełnego mrocznych sekretów i przerażających niespodzianek.
Kiedy spokojne miasteczko Field Town zaczyna otrzymywać raporty o tajemniczych zniknięciach, Rick postanawia zbadać sprawę. Sprawy szybko zmieniają się na gorsze, gdy detektyw natrafia na przerażającą niespodziankę pozostawioną przez zmarłego brzuchomówcę.
W Puppet House panuje atmosfera napięcia i strachu, potęgowana przez sugestywną oprawę wizualną i dźwiękową. Gra umiejętnie buduje nastrój grozy, który sprawia, że każdy krok w rezydencji jest walką o przetrwanie.