Puzzle Pack 2
Powróć do rozpadającego się obszaru w „Następstwach”, 2. pakiecie DLC! Czeka rozgrywka pełna akcji i łamigłówek – 12 nowych pomieszczeń z wymagającymi zagadkami i zupełnie nowymi mechanikami gry, przykładowo z laserami znanymi z pierwszej części Q.U.B.E. Na mapie jest aż 42 ukrytych przedmiotów do zebrania, a także dodatkowa arcyłamigłówka, która zmienia się i rozbudowuje w miarę postępów w grze.