Quasimorph
Na stacjach kosmicznych rozprzestrzenia się niezwykła infekcja. Członkowie załogi chorują na niewyjaśnioną gorączkę, a szczeliny otwierają drogę demonom z bramfatur do naszego wymiaru. Odkryj mroczną tajemnicę stojącą za zagrożeniem dla wszelkiego istnienia i zabijaj swoje kolejne klony, aby pokonać każdego, kto stanie ci na drodze.
Korporacje zatrudniają bezwzględnych najemników do przeprowadzania swoich szemranych operacji. Demony zniekształcają ludzką naturę i wypaczają ewolucję ludzkości. Zbierz zespół profesjonalistów, przelicz amunicję i obserwuj stan wyposażenia, by przygotować się na każdy nieprzewidywany zwrot tej kosmicznej rzezi.