Quest Room
Quest Room to atmosferyczna gra w gatunku horroru, w której będziesz musiał stawić czoła trudnym wyborom, wykazać się sprytem, odpowiednio koordynować swoje ruchy i używać logiki. Na początku gry znajdujesz się w zamkniętym pokoju, otoczony wieloma różnymi przedmiotami, z którymi możesz wchodzić w interakcję. Głównym celem questu jest wydostanie się z pokoju, a aby to osiągnąć, musisz rozwiązywać zagadki i znajdować ukryte wskazówki.