R-Type Final 2 – Stage Pass Volume 2
Kup R-Type Final 2 Stage Pass Volume 2 i otrzymaj zestawy DLC Set 4, 5 i 6, kiedy będą dostępne do pobrania. Zwartość Stage Pass Volume 2 będzie dostępna pod koniec lutego 2022 r.