RAGE 2
Na drogach grasują bezlitosne i krwiożercze gangi, a despotyczny reżim Władzy chce sprawować rządy żelaznej ręki. Grać będziesz jako Walker, ostatnia z postaci reprezentująca strażników pustkowia i zagrożenie dla Władzy. Pozbawiono Cię domu i pozostawiono na pewną śmierć w świecie, gdzie czekają na ciebie niesamowite starcia pojazdów, pierwszoosobowa rozwałka na sterydach, przepełniony szaleństwem otwarty świat oraz zapalczywa walka o wolność i sprawiedliwość. Musisz przedrzeć się przez bezwzględne pustkowia, walcząc z żądnymi krwi gangami, by zdobyć narzędzia i technologię, które umożliwią zadanie ostatecznego ciosu opresyjnej Władzy.
Od monster trucków po wiatrakowce — czeka na Ciebie bogaty wybór sprawdzonych, wytrzymałych pojazdów, w których przemierzysz bezdroża pustkowi. Możesz pokierować każdą maszyną w grze.
Zadawaj ból, wykorzystując zabójcze narzędzia, które można ulepszać, niszczycielskie nanotrytowe moce oraz przester, czyli umiejętność przekraczania mechanicznych ograniczeń broni.