Railway Empire 2 – Edycja Deluxe
Edycja Digital Deluxe zawiera kompletną grę Railway Empire 2, oryginalną ścieżkę dźwiękową, ekskluzywną skórkę dla każdego z trzech rozmiarów twoich stacji kolejowych, ekskluzywną skórkę dla siedziby twojej firmy oraz ekskluzywną skórkę dla dwóch lokomotyw.
Edycja Digital Deluxe zawiera kompletną grę Railway Empire 2, oryginalną ścieżkę dźwiękową, ekskluzywną skórkę dla każdego z trzech rozmiarów twoich stacji kolejowych, ekskluzywną skórkę dla siedziby twojej firmy oraz ekskluzywną skórkę dla dwóch lokomotyw. Ciesz się muzyką w dowolnym momencie i pokaż konkurencji wspaniałość swojej spółki kolejowej!
Zapraszamy na pokład pociągu ekspresowego do sławy i bogactwa w Railway Empire 2! Wciel się w sprytnego przedsiębiorcę: przejmij małą firmę kolejową na początku XIX wieku i zamień swoje lokomotywy parowe w siłę napędową gospodarki. Rozwiń się i stwórz największą firmę kolejową na kontynencie. Przechytrzaj swoich konkurentów, łącząc miasta, a także firmy za pomocą stale rozwijającej się sieci torów, mostów oraz tuneli. Do twojej dyspozycji jest 60 słynnych lokomotyw, które obsłużą wagony towarowe i osobowe, biorąc przy tym udział w ważnych wydarzeniach rewolucji przemysłowej.
Railway Empire 2 zawiera większe, żywsze i bardziej szczegółowe mapy niż wcześniej. Całe Stany Zjednoczone i Europa kontynentalna są odtworzone w dwóch ogromnych mapach. W grze znajdują się również bardziej szczegółowe mapy skupiające się na określonych regionach tych miejsc. Ulepszona budowa torów pomaga skupić się na ważnych decyzjach podczas napędzania gospodarki i wspomagania rozwoju miast. Sygnalizacja jest rozmieszczana automatycznie, mosty mogą pomieścić więcej niż 4 torów, a na nadających się rozbudowy stacjach może być nawet 8 torów.
Wybierz do kierowania firmą jedną z 6 różnych postaci, z których każda ma swoje mocne i słabe strony. Zagraj w 5-rozdziałową kampanię albo wybierz którykolwiek z 14 różnych scenariuszy. Ustaw własny poziom trudności w całkowicie konfigurowalnym trybie gry swobodnej lub stwórz idealną sieć kolejową w trybie budowy. Zmierz się z konkurencją swojego imperium kolejowego u boku znajomych w wieloosobowym trybie współpracy. Możesz nawet wsiąść do jednego ze swoich pociągów i podziwiać przemykającą scenerię, gdy napędzający wszystko żelazny mustang będzie pędził po torach.