Pakiet Siege X – Tom Clancy's Rainbow Six Siege
Przygotuj się na 10. Rok Siege dzięki wyjątkowemu Pakietowi Siege X: pakietowi premium, zaprojektowanemu w hołdzie tym, którzy byli świadkami narodzin nowej epoki! Ta oferta ograniczona czasowo zapewnia 2670 Kredytów R6, specjalne animowane malowanie broni dla karabinka szturmowego 556xi z arsenału Osy i Thermite'a, 12 potężnych operatorów do twojej listy, a także odznakę Siege X, odblokowywaną z chwilą zakupu. Dodatkowo odbierz specjalny pakiet dla Ash oraz ozdobę Siege X w dniu premiery 10. Roku Siege. Oferta wkrótce wygaśnie, więc jej nie przegap – już teraz zdobądź swój pakiet!