Pakiet Premierowy 2670 - Rainbow Six Siege
Zdobądź 2670 Kredytów R6, wyjątkowe malowanie dla Solis, a także siedmiodniowe doładowanie do Rozgłosu w tej samej cenie, co pakiet 2670 Kredytów R6. Oferta jest ważna tylko do końca sezonu, więc korzystaj, póki nie zniknie!
Zdobądź 2670 Kredytów R6, wyjątkowe malowanie dla Solis, a także siedmiodniowe doładowanie do Rozgłosu w tej samej cenie, co pakiet 2670 Kredytów R6. Oferta jest ważna tylko do końca sezonu, więc korzystaj, póki nie zniknie.