Pakiet Premierowy 3300 – Rainbow Six Siege
Zdobądź 3300 Kredytów R6, wyjątkowe malowanie broni, a także siedmiodniowe doładowanie do Rozgłosu w tej samej cenie, co zwykły pakiet 3300 Kredytów R6. Oferta jest ważna tylko do końca sezonu!
Zdobądź 3300 Kredytów R6, wyjątkowe malowanie broni, a także siedmiodniowe doładowanie do Rozgłosu w tej samej cenie, co zwykły pakiet 3300 Kredytów R6. Oferta jest ważna tylko do końca sezonu, więc korzystaj, póki nie zniknie!