Tom Clancy's Rainbow Six Siege X - Ultimate Edition
Tom Clancy's Rainbow Six Siege X stanowi niekwestionowany wzorzec taktycznych gier akcji, w którym dopracowana strategia i bezbłędne wykonanie gwarantują zwycięstwo.
Siege X oznacza gigantyczną ewolucję w historii tytułu, wprowadzając zmiany w warstwie wizualnej, a także poprawione wrażenia oraz modyfikacje w rozgrywce, które jeszcze bardziej zwiększą głębię taktyczną gry.
Bierz udział w ekscytujących bitwach 6 na 6 na największej mapie w Siege, w których drużyny nacierają na wrogie sektory, jednocześnie broniąc własnych. Przedrzyj się do bazy nieprzyjaciela i sięgnij po zwycięstwo.
Wybierz operatora z gotowej listy atakujących i obrońców, aby walczyć ramię w ramię z innymi graczami i odblokowywać nowe rozwiązania taktyczne. Odradzając się, dostosuj wybór swojego operatora oraz strategię w taki sposób, aby zmienić tempo walki lub przejdź do neutralnego sektora, aby skorzystać z ryzykownych, ale i sowicie nagradzanych przydziałów i zgarniać premie, które mogą od razu odmienić losy bitwy.
Dual Front zapewnia nowe, śmiałe sposoby na doświadczenie taktycznej głębi oraz intensywności gry w Rainbow Six Siege.