Ravenlok
Po napotkaniu mistycznego lustra Ravenlok zostaje przeniesiona do dziwacznego świata nękanego przez złowieszczą ciemność tyrańskiej królowej. Przeznaczenie czeka na Ciebie i na wszystkich w tej niezapomnianej, porywającej przygodzie.
Spotykaj ciekawe stworzenia i pomóż im w walce z nadciągającym mrokiem. Odkryj dziwaczny las Mushroom Forest, rozwiąż zagadki w rezydencji Mask Mansion i rozwikłaj tajemnice Labiryntu w tym cudownym świecie do góry nogami.
Ta zaczarowana baśń stanowi wielki finał trylogii Cococucumber Voxel Trilogy i zaprojektowana została przez twórców cenionej wśród krytyków gry przygodowej „Echo Generation”. Zanurz się w tej wspaniałej i wciągającej grze niezależnej stworzonej od serca.