R.B.I. Baseball 21
GRAJ PO SWOJEMU. R.B.I. to dynamiczna i przystępna seria gier o baseballu, która na pewno przypadnie do gustu wszystkim, którzy od razu chcą dołączyć do rywalizacji. W R.B.I. Baseball 21 masz do dyspozycji nowe funkcje, takie jak możliwość stworzenia własnego zawodnika, komentarz sportowy i niesamowite efekty wizualne przy zmianie pory dnia.
GRAJ PO SWOJEMU. Przejdź do historii i zmień oblicze gry. Świat rozgrywek MLB czeka na Ciebie w R.B.I. Baseball 21. R.B.I. to dynamiczna i przystępna seria gier o baseballu, która na pewno przypadnie do gustu wszystkim, którzy od razu chcą dołączyć do rywalizacji. W R.B.I. Baseball 21 masz do dyspozycji nowe funkcje, takie jak możliwość stworzenia własnego zawodnika, komentarz sportowy, zmiana pory dnia i niesamowite udoskonalenia wizualne. Zajmij miejsce przy bazie, zaliczaj home runy i zapewnij klubowi zwycięstwo w World Series w R.B.I. Baseball 21.